Shock wave terapija

Shock wave terapija je efikasna neinvazivna metoda u lečenju hroničnog bola različite lokalizacije. U ciljanom tkivu na koje deluje dovodi do smanjenja intenziteta bola – analgezije, poboljšanja mikrocirkulacije, kao i  opuštanja mišića – miorelaksacije.

Stimulacijom mišićnih „trigger“ tačaka, ova vrsta terapije oslobađa od bola i spazma muskulature.

Pored navedenih efekata, „shock wave“ stimuliše ćelije da produkuju kolagen i koštano tkivo i podstiče stvaranje novih krvnih sudova. Sve to ubrzava zarastanje i regeneraciju tkiva. Zbog svoje efikasnosti  u saniranju povreda, ubrzava proces rehabilitacije i obezbeđuje brz povratak sportista u trenažni proces.

shock wave terapija - slika Fizio Praktik

Fizički aspekti i fiziološko delovanje shock wave terapije

Shock wave je inovativna i vodeća metoda terapije u fizikalnoj medicini i rehabilitaciji, posebno za lečenje indikacija koje uzrokuju akutnu ili kroničnu bol.

Primena shockwave tretmana u praksi – Gde može da se primenjuje?

Terapija udarnim valovima (SWT) ili „Shock wave terapija” obuhvata širok spektar indikacija, među kojima se najčešće nalaze:

• kalcifikati u ligamentima, tetivama i mišićima, burzitisi,
  • degenerativne promene perifernih zglobova,
  • upale iliotibijalnog trakta,
  • bol u predelu karlice i kukova,
  • bol u predelu zadnje lože natkolenice,
  • bolovi u ramenu različitog porekla,
  • upala Ahilove tetive, petni trn, sindrom karpalnog tunela, teniski lakat.

Shock wave terapija se uspešno koristi u estetskoj medicini, jer akustički talasi snažno deluju na fibrozu vezivnog tkiva i okolne masne naslage pri čemu otklanjaju celulit

Zbog svoje jednostavnosti i efikasnosti, ova vrsta terapije snažno ubrzava tok rehabilitacije. Zato je najbolja metoda za lečenje različitih bolesti mišićno-koštanog sistema kada konzervativne i druge metode terapije nisu uspele.

Plan poseta

Slobodno nas nazovite kada Vam naše usluge zatrebaju. Možete i odmah da zakažete termin za posetu našoj ordinaciji na tel. 021-64-00-235.

Nakon pregleda napravićemo Plan poseta sa terminima za dogovorene tretmane. Plan će biti podešen prema Vašim potrebama i mogućnostima. Ukoliko imate bilo kakve zdravstvene tegobe ne oklevajte da nas pozovete. Mi smo ovde upravo zato da Vam pomognemo!

shockwave terapija Fizio Praktik Novi Sad